Jag har sommarlov

Kommer inte uppdatera denna blogg nu när jag har sommarlov, tycker jag att jag kan göra lite roligaste saker. Så jag säger hejdå bloggen ett tag, kommer säkert dock hända att jag slänger upp ett eller annat inlägg då och då när jag vill uppdatera er lite. Ifall så är sommaren igång, Igår blev det stockholm och gröna lund sen natt snack mys med bästavän då vi delade på en vinare och satt o softa lite. Älskar lov, helt underbart! Åkte allt, finns fan inget bättre eller roligare än karuseller! Åkte typ Insane 3 gånger haha, men läskigaste var nog spökhuset haha shit fyfan vad vi sprang och skrek. Det började ute med en docka som egentligen var en gumma som upprepa samma äckliga ord "rör inte spaken" haha. Imorgon är det Midsommar kommer nog spenderas i brevens tillsammans med fina, hoppas ni får en fin midsommar.

Kommentera här: