Kryssningen

Kryssningen var jävligt skoj, det blev allt från umgås med folk till biljetter till vip:en till dansa till att snubbla till att supa men det fatta ni nog. Ja massa skoj var det. Dagen efter, då typ alla var påt igen tyckte jag alla var dumma i huvet, men kanske skulle gjort samma sak som dem för mådde inte så jävla bra som vanligt hehe. Fan vad jag klagar. Iallafall Idag har jag sovit och nu mår jag bajs rentutsagt. Tror jag börjar bli sjuk då min hals gör ont och känns som jag har feber. Nu sitter jag och bara stirrar i datan och väntar tills morgon dagen då the vampire daieries kommer ut, vet jag är en nörd men älskart <3 Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas alla hade en bra kryssning puss!
 
har inga roliga bilder så får bli på min otroligt söta och mest älskade lilla hund.

Kommentera här: