Min blogg suger

Japp vet att min blogg suger, men det roliga är att folk tittar in här varje dag ändå. Julen är precis över och vi går snart över till ett nytt år, 2013 för er som inte visste. Min jul har varit... mysig. Fick mycket fint och spendera den med ena delen av familjen. Vad fick jag i julklapp då? hm.. Pengar, pressentkort, morgonrock, lampa, en kudde som man kan lyssna på musik från (haha älskar den), nattlinne, Parfym och lite annat smått och gott. På juldagen blev det utgång med fina vänner, tror aldrig jag sätt så mycket folk ute! Idag har jag varit och kollat in mellandagsrean, mest en massa skit faktiskt! Men lyckades få med mig lite underkläder och en skjorta. Imorgon blir det middag med företaget och sedan kanske lite krök, vi får se vad vi känner för.
 
älskarlov

Kommentera här: