50 nyanser av honom

Har hört massa snack om denna "erotiska" bok men aldrig riktigit fattat susset om den förräns nu.
 
Det var i första ring, drygt 2 år sedan min klasskamrat maja länka en sida och berättade om en bok på engelska som fanns på internet (typ som en blogg site) så gick in där och börja läsa. Och den var grym, satt och läste så fort jag fick tid över, ja ni vet när man finner en bra bok. Har också för mig att chefen spegla sig att vara edward och tjejen bella, men osäker. Iaf efter ett tag raderades sidan för att "boken" hade fått för mycket uppmärksamhet och hon hade fått bok kontrakt eller vad det heter. Nu visar det sig att det är denna bok, 50 nyanser av honom som har kommit ut! Haha lite lustigt, så ett måste på måndag det är att gå och köpa denna bok. Kanske kan underhålla mig på praktiken då jag inte har någe arbete.. hm.
 
Hann ju aldrig läsa ut boken så detta ska bli
spännande om den är lika bra som jag kommer ihåg den att vara.
 
 

Kommentera här: