Kryssningen

Kryssningen i onsdags var grym! Fatta känslan jag hade när jag vid 3 tiden var klar med praktiken och städningen och fick sätta mig i bussen med roliga människor och knäppa första? Nej, det var glädje! På båten blev det först mat sedan fest tills klockan slog 7 på morgonen. Trotts lite äcklen på båten hade jag en toppen kväll och tackar alla inblandade. Dagen efter mådde vi alla inte så jätte bra, men den dagen blev också fin! Gick till taxfreen och handla massa godis och gotta oss sedan i hytten haha. ♥
 
                           Jag och mina snygga hyttkompisar!
Maja och jag chillar och käkar chips haha
Jag och paula snygging!
       haha så här såg det ut dagen efter, massa gotti. Älskar bilden jag fett nöjd och maja bara ehh.. haha!
Bussen påväg till stockholm!
 
/hungrig tjej

Kommentera här: