Kaos

Allt känns lite kaos idag, har/haft lite saker att göra. Sluta vid halv 12 och så kom jag hit till mammas jobb sedan dess har jag hämtat upp min jacka som kom igår som var för liten!!!!! blir så arg, så måste skicka tillbaka skiten! Antingen byta eller skita i det totalt och köpa en fin vinterjacka ist? Sen så har jag också räknat i våran underbara mattebok, fattar hälften av det vi gör så känner att vårat prov som vi har om 2 veckor kommer gå sämst. Nu har jag också märkt att min spotify har gått ut och jag kan inte fylla på den häller så får låna en snäll väns medans jag nu ska storstäda (jobba) på min mammasjobb. Taggar inte och efter detta måste jag även göra en engelska uppgift adaifabdlflabfile. Hård dag, hoppas morgondagen blir lättare!
 
Här vill jag befinna mig nu, bland människor,full och glad en sommardag.

Kommentera här: