Medium? Hot or Not?

Hejsan bloggen, jag undrar om ni där ute som läser min blogg tror på medium? Att dem kan kontakta döda och spå din framtid eller hur den har varit? Jag tror på spöken, det gör jag. Men jag vet inte riktigt om jag tror på allt jag hör. Iallafall så kom ett medium hem till min mamma igår för att prata med henne och några andra (inklusive mig) om spöken osv. Han verkade vara en helt vanlig människa som anlände hem till vårt hus, han satt på en stol i 5 timmar och snackade minst 1 timme till varje person. Då han beskrev vem det var som hade kommit för att prata med oss och hur vår framtid skulle se ut. Vissa saker han sa var ganska sjuka att han skulle veta om just mig, men vissa saker verkade ju vara bullshit. Så jag kan fortfarande inte säga om jag tror på detta fullt ut eller inte. Det förblir ett mysterium, men att tro på något mer efter döden är inte helt fel tycker jag. 
 
Bild på min underbara klass!♥

Kommentera här: