Steve Jobs

Japp från att gå från att inte veta vem denna mannen var kan jag garantera säga er att jag vet mycket mer än många andra om denna man. Mina senaste dagar har bestått av att söka fakta om denna man, klagar inte ganska intressant faktiskt. Men nu vet ni iaf vad jag har gjort på min fritid. Annars så blev det en sväng till harrys för att kolla när medina uppträdde i lördags. Rolig kväll som alltid men dock så jävla mycket folk och lite kaos som vanligt haha. Bakis hela söndagen var jag också, värt! I helgen tänkte jag ta det lugnt men emelie har fått låna sin pojkväns lägenhet nu när han e borta så det kanske blir en eller två dagar i norrköping iaf. Trasha den lite hehe. Igår blev det även en liten fika med emelie och jenkan, mys! Drack chailatte så gott! Nej nu ska jag fortsätta min biografi om Steve puss!
 
 
 
 

Kommentera här: